¿Porque esforzarse en caer bien en un sitio donde a uno no lo quieren?...
Déjalo ya... No insistas... Te lo digo de corazón...
Supongo que
con éste hilo se pretende demostrar lo insistente que has sido, pero no por eso tendrás más razón ni los demás tampoco.
Mira Venezzo. Se de bona font que tu, com molts més, heu sigut atacats per esta gent sense més motiu que expresar el que penseu i sentiu, sense atacar a ningú respectant a tothom. Al foro són varios els comentaris i contestacions irrespetuoses que heu rebut i veig que, com a resposta, heu tingut que acaxar el cap. El mateix que volen fer amb mi.
Jo mai em penediré de sentir-me del País Valencià, perquè és la meua terra. I amb aixó no em clave en ningú. Si a algú li molesta o pica, que es rasque o mire cap a un altre lloc. De la mateixa manera que llig al foro a gent que manifesta voler-li pegar a Pepe Blanco, a Carod-Rovira, a Zapatero... o algun moderador que diu ser "d'Espanya por la Gracia de Dios".
Jo no m'esforce en contestar-los. Estic molt tranquil. Són ells els que es fiquen nerviosos perquè exprese els meus punts de vista. Per tant són ells els intolerants i feixistes. Ho saps/sabeu molt bé.
De totes maneres, cadascú és lliure de triar entre mantindre's de peu, o viure engenollat. Jo sempre he triat la primera opció a la meua vida, i continuaré així. Ací al foro som molta gent i cadascú pensa de una manera. Jo respete a tot el món, fins que no em respeten a mi. Aleshores puc triar entre callar i contestar: i decidiré el que em vinga en ixe moment. Normalment el que no esperen o vullguen els provocadors.
PD: Per cert, no entenc per què atacar a algú amb temes polítics a un foro d'aquarofilia marina.
PD2: Per a Lahove. Es diu trol, no tron. Que per cert, identifica a qui ha creat este post, per a provocar. I ixe no soc jo.
Quien no lo entienda, que lo traduzca aquí, que no me apetece:
https://translate.google.com/#